//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :I'm anxious to LEARN


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Atyn Te Amo

Hai Guys

hye guys..atyn adew story nk share ngan korang...cer korang g tengok cite vlog best giler n kelakar.atyn lagi suka sbb ada maria elena ..wowow!gourges ..
bile tgk cite nie rse nk adew v log sndiri pulak...hahahaha...mmg xdpt lah kan muka aku kan ]muka annyoying..nah bace ni
Sedikit sinopsis untuk Cinta V-Log :

"SHEZZ (ALIFF AZIZ) adalah seorang vlogger popular. Vlog nya penuh dengan lagu, nyanyian dan pertunjukkan silap mata. MADIHA (WAWA ZAINAL) pula adalah seorang vlogger yang baru. Tujuannya membuat vlog tersebut adalah untuk menambah keyakinan diri. SARA (ANNE NGASRI) kawan Madiha, merupakan peminat SHEZZ dan suka menonton kesemua vlog SHEZZ. Ahda (ZAHIRIL ADZIM) adalah seorang pekerja di kedai Pak Ayob iaitu bapa kepada Madiha. Ahda sentiasa menyokong apa saja yang Madiha lakukan.
Disebabkan Sara yang meminta Shezz menonton vlog Madiha, Shezz telah mengutuk dan mengejek vlog milik Madiha. Tanpa disangka, kutukan Shezz telah dibalas oleh Madiha dan rating laman vlog milik Madiha semakin tinggi. Shezz yang telah berang mula berpakat bersama RISA (NURUL JANNA) dan AK (MIZY RAZUAN) untuk membalas dendam terhadap MADIHA. Akhirnya, kejadian yang tidak disangka berlaku...." Saksikan telemovie ini.