//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :I'm anxious to LEARN


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Atyn Te Amo

Hot Story
Okey aq dah agk dah mesti ko bukak blog aku kan ..serius aku tak suka orang yang pentingkan diri sendiri..


excuse bukan satu je ea aq copypaste..yang tu aqu tak kesah sangat..ko memang suka carik salah orang lain untuk tutup kesalahan ko :)aku rapat dengan dia bukan sebab pasal ko..ko tak rase ke nak try rapat dengan orng yang pndai..serius aku cakap aku jelous bella pandai bukan bella je ngn nana n putri pon aku jelous sebab dyorng pndai..:'(..mak aku cakap jelous untuk pelajaran tak ape...so aku nak tengok cara dia blajar cmne..SPM dah nk dekat so aku pon nak berjaya macam bella..lagi satu cikgu kan dah tegur budak perempuan nie suka bepuak-puak so kalo ckgu dah tegur tu try perbaiki diri yang lemh nie.dengan geng lain pun aku tegur...bukan sebab nak tahu pasal hal ko ~sorry lah ... aku degar story bella bukan dalam kelas..kat luar kelas okey!apa yang aku buat tu apa yang aku rasa dari dua-dua pihak...so bella tak ada pon nak hasut - hasut nie....takpayah lah nk pikir negatif sangat...okey paham ko dah penat jage aty oang kan:)pana tu selalu ke ade dengan ko??dia tahu tak pe jady dalam kelas n so on...logik lah ..tak akan lah ko buat depan public kn??kadang - kadang aku setuju dengan ko ..tapi kadang - kdang aku tak setuju..okey lepas nie aku senyap ea.aku tak cakap ko beli persahabatan guna duit tapi aku cakap "banyak macam mana pun duit kau tak boleh beli persahabatn dah cinta yang ikhlas :)" and "ape pon jangan ingat dengan harta ko, ko  beli 'persahabatan' yang tak ternilai ni.renung -renungkan lah"ada aku cakap selama ni kau beli persahabtan dengan duit ??  maknya persahabatan lebih bernilai dari duit ..think lah sayang .tapi pikir - piki kan lah..

http://gadisini-najiha.blogspot.com/2012/10/sekali-lagi-cinta.html

sama - sama sebab bagi aku pegalaman baru dalam hidup ni :)
aku memang tak layak berkawan dengan orang yang baik macam ko :)
may allah bless u..