//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :I'm anxious to LEARN


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Atyn Te Amo

MERDEKA!
TODAY 26/11/2012









Habis dah spm !merdeka!merdeka!merdeka!
sedih lah dah tak leh nak manje- manje dengan yang my sayang's...lepas nie camne lah kehidupan aku dekat luarkan..seram niee >,<
Yang penting aku tak jumpe lagi orang yang aku benci >,<
 tuw yang paling best!
btw aku risau pasal result SPM aku nanti.>,<






sebelom tggu result kita g holiday puas-puas ea >,<
even tak ade lesen pon mak bersedia untuk bawak jejalan>,<
my mum always awesome beb >,<
semoga keputusan SPM nanti pon awesome jugak >,<
hope keputusan nanti boleh buat mak dengan ayah tersenyum gembira!
aammiinnn <3